Saker som ändrats och gjorts..

Celine har börjat bli som andra barn :p haha.. eller vad man ska säga.
Hon har iaf börjat vakna 7.15 och är jättepigg. Har hänt nu i 4 dagar! Jobbigt när man är van att hon inte vaknar förrän vid 8-9 annars. Men det är väl bara att acceptera. Det är tur att hon är glad när hon vaknar.

Så Annica, nu förstår jag ungefär hur du känner :p haha. Fast Adam vaknar ännu tidigare!

Igår tog Celine andra sprutan. Än så länge har hon inte gett några indikationer på att må dåligt *peppar peppar*. Men än känner jag mig inte lugn. Kan komma idag. Igår spydde hon upp gröten på kvällen iof. Det var inte mycket så behöver inte betyda något, ibland gör hon så när hon är mätt. Hon har varit väldigt pigg o glad efter det så det berodde nog inte på sprutan.

Det gick jättebra att ta sprutan, hon skrek till lite när sköterskan drog ur sprutan men blev glad igen när hon fick hålla i en leksak.

På lördag åker vi hem. Känns både bra o dåligt. Vill verkligen inte lämna alla här, men vill hem och träffa vänner o familj som jag saknar! Dessutom kommer ju Thomas upp den 14.e och stannar i en vecka :D

Ma råkes!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du värkar har en toppen dotter :D Hoppas du får de bra när du kommer hem :D

2010-01-26 @ 13:41:05
Postat av: (Morfar)Pappa

Välkomna hem, och välkommen Thomas. Hon e bra duktig min Prinsessa. (Min andra)

2010-01-26 @ 19:17:36
Postat av: Annika

Haha!! men du Adam har för några dagar sen vakna kl5 och varit pigg.. så kl 7 är ju rena sovmorgonen :)

2010-01-26 @ 20:19:59
URL: http://minova.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja de är tomt utan er.. men snart börjar Adam dagis så då blire inge gläntan för vår del.. =( =( jätte trist!

2010-01-27 @ 20:58:04
URL: http://minova.blogg.se/
Postat av: (Morfar)Pappa

GRATTIS PRINSESSAN TILL 8mån

2010-01-28 @ 19:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0