Ryggont o sovproblem

Min rygg dödar mig :(
Har nog sträckt den! är skitjobbigt men Sanna kom på att hon hade VoltarenT sen hon hade ont i ryggen och de är receptfria så nu äter jag dem och det har redan blivit bättre. Har även Zon om jag skulle behöva. Jag ska äta i typ 5 dagar om det inte går över innan. Går det inte över efter de dagarna ringer jag vårdcentralen här nere.

Celine har inte sovit särskilt bra de senaste dagarna. Dels hade hon svårt att somna på tåget o i söndags tog det 1,40 innan hon somna!! (Vi håller ju på med 5 min) Men vi fick ju starta om när vi kom ner så det var nog det. Har fixat en nattlampa här nere också (Tack Sanna). Celine är mörkrädd har vi kommit på så känns verkligen som hon sover bättre och skriker inte lika mycket när hon vaknar. Igår somnade hon efter 30 min och vaknade inte lika skrikande efter det så det blir nog bättre och bättre. Nästa mål är att hon sover mera timmar i sträck och sedan en hel natt.
Känns bättre att ha delmål. Inte lika tufft då.

Nej nu ska jag sluta tjata om vårt sovproblem!
När vi är här nere har vi planerat att gå på Avatar, jag och Thomas alltså :p. Sen får vi se om det blir av. Alla säger att filmen är superbra. Jag är inte så förtjust i sience-ficton men folk säger att man kan gilla den ändå så jag ger den gärna en chans.

Nu ska jag käka lite lunch. Ma råkes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0