Kort sammanfattning

Åh herregud vad det var längesen jag skrev nu :(

Hmm, hade tänkt att göra ett asnajsigt inlägg om allt som hänt men det orkar jag inte..

Kort sammanfattning:
Julen var mys :D
Thomas har varit med oss i 2 v i ösd:)
Nyår med endast Thomas o Celine var jättegosigt.
Vi har åkt skoter:)
Celine har åkt pulka för första gången i sitt liv.
Vi har börjat med 5min-metoden..

Det känns jobbigt som fan just nu men det blir bättre *peppar peppar*
Gick jättebra uppe hos mig men nu när vi kom ner till Thomas måste vi änna starta om... men snart så hoppas kag hon somnar :)


Om jag missat mågot får ni påminna mig tills nästa inlägg.

Ma råkes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0