Lilllflickan blir storgumman!

Det blev ingen spruta :/ Dom hade ändrat tiderna så det var stängt idag :(.
Blir nästa vecka istället. Vet inte än om jag ska vaccinera Celine. Hon blir ju 6 månader imorrn men måste fundera lite till.

För att svara på min pappas kommentar: Det är lite svårt att ha maten klar för dom för alla slutar jätteolika tider. Sen är Celine inte den mest pigga på att sitta still när hon är vaken, haha :P.

Mariette åkte ur Idol ikväll och det sög riktigt hårt. Men blir väl så när det är så många unga som tittar och röstar :(. Hoppas på Erik nu! Och att Mariette får ett skivkontrakt ändå!

En stor sak som hände idag, efter förra inlägget.
Celine vände sig från RYGG till MAGE för FÖRSTA gången!! :D:D<3<3
Jag och Thomas såg det!! Hon är så duktig lillflickan som inte är så liten längre. Så nu lär hon väl inte ligga still på rygg heller. Snurra runt som en galning, haha. Men framåt kommer hon inte än, bara bakåt ;) hehe. Men hon får ta den tid hon behöver. Bara roligt att få se henne göra framsteg!


Celine, 50 min gammal <3<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Längtar tills jag får träffa er igen och se själv hur Celine rullar runt. Får nog köpa en grind till trappen snart! Kramar

2009-11-30 @ 20:12:40
Postat av: (Morfar)Pappa

Hur gick det med sprutan? Hälsa alla och ha det så bra . Kram

2009-12-03 @ 10:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0