Vårväder minsann!

Nu är det nog vår! Det har varit vackert väder 3 dagar i rad nu.. eller snarare, det är vackert från början och sen senare på dagen så snöare det lite lätt :P. Det är väl vårväder så säg?

Jag håller på att klä på mig för att gå in till stan. Jag behöver motionen och så har jag så extremt tråkigt hemma att jag inte ens klädde på mig förrän nu. I och för sig duschade jag nyss men jag har ju ändå varit vaken sen halv nio!

Inne i stan ska jag äta/fika med Felicity, det ska bli skoj. Hatar att vara ensam och så måste jag få något annat att tänka på än det där förbaskade lägenhetstankarna.

Just ja, jag var på gläntan igår :) Det var hur mysigt som helst och dit ska jag absolut gå tillbaka. Gläntan är en familjecentral här i Östersundsområdet. På tisdagar har de öppet för unga föräldrar (både pappor och mammor). Kändes skönt att få träffa några som är runt min ålder som har småbarn eller ska få snart :).

Nu måste jag röra mig om jag ska hinna till stan till två ( jag går ju inte så fort just nu ;p).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0