Jeans och snötäckta toppar

Jag har varit på en liten promenad idag.. eller snarare, jag var ner till mamma och lånade en bikini tills imorrn för att jag växt ut min egen, haha. Upptäckte samtidigt att mina ny jeans kommit :D:D Yaaay! Nu slipper jag mjukisbyxor varje dag.

Sen gick jag på Ica och handlade lite mat, dels tills ikväll då jag och T ska käka här :) och så handlade jag pytt-i-panna som jag ÄLSKAR!! Ikväll blir det så enkelt som korv och pommes, men det är gott! Jag handlade även efterrätt till oss båda för det tycker jag att vi är värda. Det blir vaniljglass med jorgubbs"ränder" i, till det blir det skalade päronbitar, Mmmm, mums!!


Här kommer lite bilder från min promenad idag!




Vi har så hemskt mycket snö :(, tycker det kan bli vår och sommar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0