Internet på vischan, Yeeehoo! ;)

Nämen!! Internet funkar på vischan!! hahah ;)

Pappa har med sig laptopen och det funkar faktiskt, om än segt!
Eftersom det är så segt så lägger jag inte upp bilderna förrän ikväll eller imorrnbitti beroende på hur sent vi kommer hem.

Just nu sitter jag i stugan och kollar ut över vinterlandskapet, jättefint <3
Fast jag vill nog ha vår nu.. är inte någon vintermänniska fast jag bor här.
I bakgrunden hörs inomhus-vm på tv.n så vi är nog inte riktigt så strandsatta, hehe.
Nä, det är underbart mysigt här och jag verkligen älskar den här stugan!!
Det som kan bli lite jobbigt nu på vintern är att vattnet ibland fryser (som det gjort nu) =/

Tur att vi har snälla grannar här nedanför som låter oss ta vatten av dom =) Man märker knappt att det är någon skillnad, möjligtvis när man ska gå på toaletten då men det löser man enkelt :D

Igår var vi i Almåsa och galningarna jag är här med åkte slalom. Jag satt i värmestugan och läste/löste korsord. Det var mysigt... Jag har faktiskt inte något emot alls att bara sitta och göra sånt i flera timmar :) Sedan åt jag en UNDERBAR räkmacka i deras servering, stor som f*n var den och mättande.

Tycker det är synd att inte fler människor åker dit.. visst visst, Åre är större.. men jag tror att Almåsa är mer barnvänligt och det är faktiskt urmysigt där :) (säkert billigare också) (sånt måste man väl tänka på i lågkonjukturen:S).

Idag åker vi hem, efter middagen som det är lovat att bli lax :D Jag längtar hem, saknar mina vänner, mamma och mycket mycket saknar jag T! Vi ses imorrn :)

Kommentarer
Postat av: evelina

hoppas ni har det roligt, de verkar så iaf! Du får hälsa! Tack för kommentarerna du är så söt gumman! Saknar dig! Puss <3

2009-03-06 @ 20:50:52
URL: http://racas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0