Flyttartagen :)

Det är jobbigt att flytta när man är gravid!
Det har jag märkt idag. Jag har ÄNTLIGEN fått tag på en lägenhet som jag ska flytta till.
Den är urmysig och jag längtar så till mitt egna.. så man kan ställa i ordning och så.

Så som sagt, idag bestämde jag mig för att börja packa. Tänkte att det kan väl inte vara sååå jobbigt.. så stor är jag ju faktiskt inte. Men tji fick jag rent ut sagt.. för bara efter en stund av plockande och böjande så hade jag ont i ryggen och var andfådd :(

Men men.. vad gör man inte :P.. Får ta det lite lugnare resten av veckan helt enkelt. Det som är positivt är iof att jag nästan är klar hos pappa, vilket betyder att jag bara har ett rum kvar :D Yaay!

Nu ska jag lata mig resten av kvällen och njuta av att jag snart har mitt eget :)


Btw, f*n vad man samlar på sig skit ;p


Kommentarer
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Jag är i vecka 23. (22+5)



Har inte heller fått så mycket bristningar än :)

2009-03-30 @ 19:54:34
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0