Snälla, snälla, snälla!

Jag ber till någon högre makt av vilken sort som helst!!
Snälla Östersunds Bostäder!! Bevilja förtur för mig!
Jag vill inte bo på gatan när bebisen kommer!

Som ni märker så är jag väääldigt orolig när det gäller det här.. men det gäller väl att hålla humöret uppe?!

Något positivt som händer den här veckan är dock att jag får mina mammajeans som jag köpt från hm.. Dom såg fina ut på hemsidan iaf och jag hoppas de passar.. är SÅ less på mjukisbyxor nu!

I helgen har jag bott hos mamma ett tag och det är därför jag inte orkat skriva!
Min underbara bror fyllde 19 år så vi firade han både på fredag(då han fyllde år) och på lördag då det kom en massa släktingar. Tror vi ska fira han igen nästa helg om han inte åker till sin tjej. Då kommer nämligen pappa hem från jobbet.

Vill också säga att jag tycker synd om T som brytit armen =( huvva huvva!

Nu ska jag ut och gå i min sakta, nästan vaggande stil.. haha..

Kommentarer
Postat av: pA

Det ska ordna sig .....Men va har hänt me Tobbe

2009-02-23 @ 20:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0