Mysig dag i glada vänners lag:)

Idag har varit en mysig dag:) Jag var och fikade på stan med Felicity och så hälsade vi på på skolan. Det var så mysigt och träffa alla lärare och Felicity hade inte varit där sen hon slutade vilket är 2 år sen nu. Alla var jätteglada och snälla. Sen jag kom hem har jag inte gjort mycket alls, kollat runt lite på datorn och så. Jag gjorde makaroner och korv till middag, är så trött så jag orkade inget mer.

Igår kväll hade jag så extremt ont i sidan att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.. Det kändes läskigt då ingen var här och de höll på i flera timmar :( Huvva, jag hoppas det inte är något med barnet. Tänkte ringa till min barnmorska idag men jag hann inte :(. Får ringa imorrn och höra vad hon tycker.. det gör inte ont längre så.

Sitter och kollar på Unga mödrar nu, brukar inte kolla på det så ofta längre men samtidigt är det mysigt och se alla bebisarna. Men idag blev jag riktigt arg!! Alltså alla gör som dom vill under sin graviditet och sedan men jag förstår inte hur man kan stå och röka(!!!!) när man är gravid?!?! Nä, usch och fy! Jag kan förstå att det svårt att sluta röka för det tyckte jag och snusa var ännu värre. Men samtidigt, det handlar inte bara om en själv längre! Nej, usch.. då blev jag lite arg faktiskt. Skulle du röka om du var gravid?

Kommentarer
Postat av: Mikaela - ung blivande mamma

du märker när bebis hickar! det går inte att undvika :P

2009-02-11 @ 09:58:51
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0