MF-09 Del 1 Emilia - You're my world!

Ja!!! Den tyckte iaf jag var bäst :D Är inte lika glad för att Scotts gick vidare.. huvva!
Tyckte det var lite dåligt urval den här gången.. får se om det blir bättre till nästa gång.
Vad tyckte ni om Petra Mede som programledare då? Jag har lite svårt för henne, eller snarare för hur hon pratar.. känns så konstlat på något sätt. Jaja, nu kan man bara vänta med spänning tills nästa lördag! Åååh! Jag är redan nervös, haha!
Var det förresten någon mer än jag som blev lite förvirrad utav det där med internationella juryn?

Kommentarer
Postat av: MarieJane

ja supermysiga pjux.



fann dem på nätet :)

2009-02-08 @ 02:00:55
URL: http://mariejane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0