att bli stor..

Igår var det 100 dagars för treorna här.. hade jag totalt glömt bort men imorse hörde ju hur det lät från sovrummet bredvid. Brorsan vara bakis! hahaha. Hmm, jag minns när vi hade 100 dagars, var ju iof bara 1 år sen men det känns eeeextremt längesen. Tycker inte ni det?

Sen försov jag mig också, SJÄLVKLART!! Jag var så upp i tankarna att pappa ska komma hem idag så jag glömde helt bort att jag skulle till mvc.. vaknade 40 min innan! Ooops! Men jag hann i tid ändå. Det var så roligt när vi skulle lyssna på hjärtat för då kickade bebisen exakt där vi hade apparaten, hahaha! Tror bebben ville fortsätta sova ;p För dom som förstår så var iaf SF-måttet 26cm. Bebisen ligger exakt på mittenkurvan just nu :), väger ca 1 kg =D

Jag åkte in till stan efter det och åt frukost med Felicity och Erica, det var mysigt och välbehövt eftersom jag inte hann innan! Åt en stoor macka med rostbiff och potatissallad, MUMS!!!

Erica fyller ju 20 år idag (grattis, grattis) så jag följde med henne och handlade på systemet, hihi. Hon i kassan sa grattis till Erica.

Nu ska jag göra något vettigt, typ läsa bloggar, haha ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0