Life goes on

Celine's första tand syns :D:D:D:D:D!!!!
Nu förstår vi varför hon varit grinig de senaste dagarna..
Stackars, stackars Celine! Men huvva, vad stor hon blir nu!


Celine 4 månader

Igår gick jag o Lizette till vårdcentralen, IGEN, för att jag skulle ta svinsprutan.
Tror ni inte på faen att vaccinet är slut då?!?!? Känns som någon har riggat att jag inte ska ta den här i gbg.
Så nu väntar jag tills jag kommer hem istället.

Kollar idol nu. Erik sjöng "Run To The Hills" så jag började nästan lipa! SHIT!!!
( Ja, jag är nörd.. och jävligt stolt över det ;p )

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nörd??? Nej då inte alls... jag var också rörd... han är ju jättebra. Synd bara att Tove åkte ut!

2009-12-05 @ 11:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0