Sverigepremiär :D

Ikväll är det Sverigepremiär på den 4.e filmen med Fast and Furiuos-gänget (stavning?). Självklart ska jag se den :D
Jag och T drar iväg, det var meningen att Oscar också skulle med men han drog ju norrut utan att berätta det :p.

Jaja, det ska bli skoj. Jag vart väldigt överraskad när jag såg reklamen för den på tv. Trodde det skulle sluta efter "Tokoyo drift".

Idag har jag tagit hand om det sista, typ tavlor o.dyl. Insett att jag lämnar ganska mycket efter mig som jag antingen tar sen när pappa kommer hem eller så lagrar jag det i en kartong väntandes på bättre tider :p.

Har även diskat och tvättat för att få lite variation i det jag gör.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag äta innan det bär av mot större regioner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0