WoW

Jaha, så sitter man här på lanet med en massa folk varav alla, ALLA, utom mig.. spelar wow just nu... hahaha.
idag fick jag ett acc av dennis :D:'D Så jäääävla glad blev jag! Han fyllde tillomed på det :) Grejen är den att jag vill spela på samma server som victor och alla andra men de är typ den populäraste servern känns det som... Så jag kan inte göra någon gubbe nu på kvällen för att det är så JÄVLA många som spelar!! Så nu måste jag vänta :(

Istället provade jag spela ett spel som heter Spore, fick en trialversion av Jocke.. för er som inte vet vad det är så går det ut på att göra typ fula "monster", eller de blir ganska söta :P och sen ska man ta över universum. Det ser gulligt ut och lite roligt men barnsligt.. men när jag väl testa så var det så EXTREMT tråkigt.. Näää, det var något jag inte förstog!!

Istället ska jag spela på king.com.. har blivit beroende av den sidan ;) hahah!!

puss på victor som är den underbaraste i världen <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0