idag..

 Idag ska jag: 

  • Gå till hälsocentralen
  • Åka in till stan och träffa världens bästa pojkvän, Victor <3
  • Fika med mormor, mamma och kanske kusin Nathalie.

Sen ska jag sova med Victor och jag saknar verkligen att göra det.. har inte gjort det på 2 nätter men det känns som et helt jävla år....

Igår jobbade jag, jag sålde två el (för övrigt första gången jag sålt el) och två telefoni, yaay =).. för er som kanske bara snabbt råkat hamna på den här sidan kan jag berätta att jag jobbar som telefonsäljare.. det är okej, men tror inte riktigt jag passar där.. är inte så påpushig. ( någon som vet hur det stavas?:S )

Jag ska inte jobba ikväll dock men imorrn tänkte jag jobba.. måste ju få ihop pengar =/

skriver väl mer sen imorrn eller ikväll :)

ps. puss på victor och sophie <3<3 ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0