helgen ser inte kul ut :(

idag ser min dag inte rolig ut... har nu varit vaken i 2 timmar och har fortfarande inget planerat =(
Faan, folk brukar ju ha helgen planerad på måndagar!!

Eller iof, jag vet vad jag ska göra imorrn. Då ska jag på Stenkult i Månsken :) Det ska bli überkul :)
Både kusin och Victor ska uppträda :D:D

Trodde först att jag skulle på fest idag för min kompis fyllde år igår men tror inte jag är välkommen där längre :/....
Vi hade en liiiiten diskussion igår om glasbanken :(.. Det var synd för jag vill verkligen inte bråka!
Hoppas det löser sig!

Tillsvidare lyssnar jag på det bästa bandet ever (har jag kommit fram till) Def Leppard <3!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0