eastern + bowling

Jaha, har inte skrivit på några dagar.. vet inte vad jag ska skriva.
Idag har jag iaf bowlat med bror, pappa, Ewa, Julia och Linnea. Det var kul :) Jag kom iof sist tsm med Julia men de var kul ändå. Efter det åkte vi och åt på eastern :) Det var mysigt :).

Egentligen skulle jag varit med Sophie ikväll och antingen kollat på film eller gått på fest men hon flyttar till S-vall imorrn så hon var tvungen och packa eller nått sånt =/.

Istället följde jag, Julia och Ewa med Pappa när han skulle köra ner brorsan till svensta där han går i skola. Vi gick på Dollar Store som nyss öppnat där(?)! Faaan vad stort det var!! Men mysigt :) Fanns skitmycket saker ju :p
Jag köpte en borste, en ring som är suuuperfin, chocolate chip cookies(för jag har alltid velat smaka de) och toblerone ;)
Haha, jag är galen i choklad!! Mmm, mums. Nu sitter jag hemma med pappas laptop och ser på tv. Andreas följde med tillbaka för han glömde grejer så han sitter vid sin... hääääärlig halloween!

Hoppas ni har en bra Halloween iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0