halloween (80-talet)

Ja, Halloween närmar sig ju med stormsteg.. och igår kom jag på vad jag ska klä ut mig till (för det måste man ;p)
Jag ska klä mig som de gjorde på 80-talet!! =)=) För det finns FAEN inget bättre än 80-talet, inte ens hjärtan! (dom som känner mig vet vad jag menar).

Men nu har jag lite funderingar.. jag vet vad jag ska göra med mitt hår.. men vad ska jag ha för kläder, det finns ju så mycket olika.. någon som har en idé?!              Kanske som brudarna här nere? =S
För övrigt tagit bilden från en annan blogg, just so you know :p
Åh, jag längtar som fan! Jag älskar Halloween, då blir jag som ett barn igen ;)



btw, HATAR mitt jobb...


Kommentarer
Postat av: Sophie

Du vet att jag har många ideer gällande håret ;P

<33

2008-10-16 @ 11:54:41
URL: http://xsophies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0