drömjobb..

jaahaaaa, vad händer idag då mån tro?!

Jo just ja!, Ska till världens skitjobb, kuuuuuul, NOT!! Jag säger bara det, börja ALDRIG jobba som telefonförsäljare!
Jag skulle faan hellre städa kommunala toaletter... nästan iaf.

Såg förresten att någon skrivit i sin blogg att hennes drömjobb är förskolelärare. Jag minns när det var mitt drömjobb.. haha. Det är det inte längre. Inte för att jag inte tycker om barn. Jag älskar barn. Men jag känner att jag vill jobba med äldre människor. Därför har jag bestämt mig att det är arbetsterapeut som är mitt framtida yrke :D. Jag velade mellan sjuksköterska och det men kände att man lär känna människorna bättre inom terapeutområdet :) Vad vill du jobba med helst om du skulle få välja? Du kanske redan har ditt drömjobb?! Isf, grattis :D:D

btw, saknar sophie något ENORMT!! :(

 (gammal bild)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Torped (A) Haha.



Blää på bilden men jag saknar dig så enormt mycket också, kommer till staden så fort jag kan :)<333

2008-10-21 @ 13:03:19
URL: http://xsophies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0