bloggar och snö

Jag var inne på en blogg, http://mammabeckas.blogg.se Underbar blogg om en tjej som har tre barn och är 17 år!
Älskar hennes blogg och läser den varje dag :)
Iaf så länkade hon till en annan blogg som är skriven av en tvåbarnspappa. Och texten berörde mig så starkt att jag faktiskt började grina!!! http://beiersdorfbloggen.blogspot.com/2008/10/under-en-filt-hos-en-pojke-som-vill.html
Jag vet att jag skulle kunnat länka på annat sätt men jag fick helt enkelt inte till. Läs den texten!! Den är stark och berörande! Hela bloggen är bra och det är skönt att veta att det inte bara är 17.åriga kissieliknande saker som skriver. Visst det finns andra också, det tänker jag inte säga emot.. men det känns som att de tar över.

Idag vet jag faktiskt inte vad som ska hända.. vi får se.. ska väl prova spela lite wow men kanske gå till ica också så jag får lite frisk luft :) btw, inatt har det SNÖAT!!! Hugaligen, det är iof minimalt men det är där.. Hoppas vintern går snabbt i år!!


puss på pappa som jag saknar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0