3 månader

fan vad jag har dåligt samvete :(..

igår skrev jag ett inlägg, om musik men INTE om att jag och victor firade 3 månader :/... Ajaj.. men men..
Vi hade iaf världens mysigaste kväll då vi bara mös framför tv.n med popcorn :)
och innan det var det ju föreställning utomhus, svinkallt men oj vad bra det var :D

Både Victor och kusin var duktiga :)

anyway, puss på victor, världens underbaraste!!! <3<3<3

och puss på sophie (jag svarade inte eftersom jag var på föreställning)


extremt old picture, men du är still my cutiepie <3<3

och när jag ändå är här och rotar.. sorry sophie :P

Kommentarer
Postat av: Sophie

Näää aldrig!!!

Haha, lugnt den bilden är ju trots allt känd ;)

Älskar dig puss<333

2008-10-20 @ 22:38:59
URL: http://xsophies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0