Ultraljud och vänner <3

Idag var jag på mitt första ultraljud:) Jag var skitnervös när jag kom dit men han som var min läkare var såååå snäll och gullig!! Det här var bara en liten koll för att se typ hur gammal bebisen är och om det hänt något med den pågrund av min medicin. Det har det inte :D:D Men nog blev jag chokad iaf. Jag och min barnmorska har alltid trott att bebisen är i ungefär 17 veckan nu men så var det inte. Idag är jag i vecka 14+4!!!!! Lite skillnad :p haha.. men han eller hon är redan jättesöt! hihi, och busig!!! Rörde sig hela tiden så vi hade svårt o få några bra bilder ;p.. Om en månad ungefär ska jag få komma tillbaka igen och då ska ja kolla om det är en pojke eller flicka.. det spelar som sagt ingen roll precis som jag sagt förut men det är kul och veta iaf :)

Sen jag kom hem så har jag tittat på en film först för jag kände att jag var värd det som flängt runt idag :P. Jag såg på Honey, gillar den filmen.. tänk om man kunde dansa så. Sen har jag diskat :/ Inte kul men nödvändigt.. fast det blev roligare sen för jag fick prata med Oscar :D Allra bästa vännen min.. vi gjorde nog varandra gladare tror jag?! :D Efter det ringde jag en annan vän o snackade med han en stund och precis när jag la på så ringde mobilen IGEN, haha.. Så imorrn ska jag fika med Eric. Ska bli mysigt :D. Kände mig våldigt populär där ett tag ;).. speciellt som när jag sen går in på bloggen och ser två kommentarer varav en från evelina som saknade mig :D Gumman<3!! Och ett från Ida, en vän jag känner genom Emma.. har inte träffat henne på ÅR!! Det var roligt och höra från henne, hon är alltid så snäll :D:D

Nä nu ska jag nörda ;).. Vi hörs imorrn :D

Kommentarer
Postat av: Emma

hej kulle;)

såg att du hade länka till mej så nu har jag gjort de samma;)hoppas allt e bra me dej;) kram tant emma

2008-11-29 @ 12:02:23
URL: http://stackriskans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0