Städa och bebis :p

Städdag idag :/.. Eller mer diska och tvätta.. haha.

Har även ringt till min ena faster idag och berättat att jag ska ha barn i maj :) Hon blev ganska chockad tror jag men hon lät ju iaf inte arg *pjuh*.. de är nog den reaktionen jag är mest rädd att någon ska komma med. Känner nu att efter första ultraljudet att jag vill berätta det för släkten.. så har börjar beta av dom :p.. haha..
Det kommer komma bilder senare på min mage när den blir större, tycker fortfarande att det är ganska fjuttig ;)

Senare idag blir det skyltsöndag.. Det är något som dom har här i Östersund, det är då alla affärer anstränger sig extra med julskyltningen och så brukar det vara lite spex på stan.. bland annat tomtar som man kan köpa paket ifrån :) Det är mysigt att gå på tycker jag :) och så ska ju luciakandidaterna sjunga också, varav den ena gick med mig på Primrose(Vittra) :D:D. Jag håller på henne :)

Nej nu ska jag göra något nyttigare ;p.. vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: sarah

snacka om att jag kommer lära den däringa bebisen allt jag kan, Kung börjar vi med:D

2008-11-30 @ 21:27:16
URL: http://tord72.blogg.se/
Postat av: sarah

jag kommer lära den däringa bebisen ett å annat jag:D vi börjar med å dricka kung

2008-11-30 @ 22:18:45
Postat av: sarah

eller hur...

2008-11-30 @ 22:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0