segdag :P

Idag har jag inte gjort alls mycket.. Åkte in till sjukhuset imorse för att ta blodprov, sen bar det av till skolan..
Det gick bra att ta bort kursen och vad som är ännu bättre är ju att jag kan börja med den andra kursen redan nu så får jag eeextra lång tid på mig :D Det känns ypperligt bra :). Efter jag fixat allt jag skulle där åkte jag faktiskt buss in till stan fast det är typ max 500 m men de är så SVINIGT kallt!! Fixade lite grejer där och var även och kollade vad böcker och författare heter som jag vill ha så jag kan säga det till släktingar *blink blink* haha.

Sen åkte jag hem och städade lite.. det var väl inte så skoj men det måste göras :p.. Efter det gjorde jag lunch och satte mig i vardagsrummet :p.. efter jag ätit så somnade jag.. hahaha.. men vaknade väl någon timma senare.. så nu sitter jag här och har gjort alla mina viktiga ärenden idag..Väntar på att T ska komma så jag får någon att umgås med :)

Imorrn ska jag fika med pappa på stan :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0