Pepparkakor :)

Just nu luktar det pepparkakor i hela våran lägenhet, muums! Eftersom jag fortfarande inte har något att göra om dagarna förutom att städa och spela wow typ så ha jag idag bakat pepparkakor :) Jag bakade iof inte några många alls men nog luktar det ändå och det känns så juligt och mysigt :D.

Snart ska jag fara iväg til läkaren och kolla något.. =/.. Men då får jag iaf något annat att göra.
Fast är inte så jättepepp på att gå.. har haft foglossningar i flera dagar nu och det gör svinont!!! Hade ingen aning att dte skulle göra det och vet inte riktigt vad som hjälper förutom att ligga still... Någon som har tips?

När jag stog och baka pepparkakor så nörjade tänka på julen och så.. mian föräldrar är ju skilde så vi har alltid gjort så att vi firat jul varannat år med mamma/pappa och så har vi firat "jul" på nyår med den andra :P... Fattade någon? :P Iallafall, i år ska vi fira med pappa om han blir ledig från jobbet och då brukar vi fira hos farmor o farfar med resten av släkten. Det är alltid supermysigt :D men nu börjar jag bli lite osäker om jag vill för farmor är tydligen helt förkrossad och kan inte sova på nätterna för att hon fått reda på att jag ska ha barn och det känns inte så kul att hon ringer och säger det till min mamma.. :( Vet ju inte hur hon och de andra kommer vara mot mig på julen då.. Jag får fundera på det där.. vill ju vara med dem men inte om dom ska göra mig ledsen under julen...

Jaja, igår var jag på stan med Emma, de var roligt att träffa henne och så fick jag träffa Ida igen och det var så enormt längesen, det var kul :). Sen fikade jag med Eric efter det och det var också trevligt.. det är alltid kul att umgås med han :D Nu ska jag gå och kolla till mina pepparkakor!! Hade så bra allihopa :)

Kommentarer
Postat av: racas

jag har inga tips, vet inte ens vad de är. e en dum liten flicka!

2008-12-05 @ 15:36:05
Postat av: pA

Alla Farmors är sån bara.

2008-12-07 @ 10:31:54
Postat av: Sophie

Hoppas du hittar nåt som hjälper, inte kul att gå runt och ha ont hela tiden ju!

Hoppas du har det bra annars :)

2008-12-07 @ 11:28:27
Postat av: Emma

ja visst är det trevligt å träffa mej;) De får vi göra om snart... onsdag va? ;)

2008-12-08 @ 16:26:34
URL: http://stackriskans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0