nervöööös!!

Ååååh! Jag är så nervös så jag vet inte vart jag ska ta vägen, haha.
Imorgon ska vi på ultraljud! Då får vi veta om det är en pojke eller en flicka och så får vi veta ett mer exakt datum :D
Hihi, ååå! Jag kommer vara så nervös att jag sitter och skakar.. hehe.
Hoppas T kan lugna mig, fast han lär väl kanske vara lika nervös han?! :S

Jag fick iaf veta att min morbror som fick en son för 1 ½ år sen ringt till min mamma och sagt att jag ju kunde få låna deras saker och köpa deras barnvagn :D:D. Något glad jag blev det :) Tackar!

Nu är julen över också.. hade det mysigt. Jag tänker inte skriva vad jag fick men jag fick iaf Sex and the city filmen :D hih.

Nu ska jag diska, sen ska jag kanske träffa Sophie :)

Grattis på Evelina och Marcus som förlovat sig förresten!!!! <3

Kommentarer
Postat av: racas

hihi taack :)

2008-12-30 @ 13:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0