Mormors blogg :)

Nu sitter jag här igen, söker lägenhet.. men det verkar ju vara stört omöjligt!! :(
Idag har jag inte gjort alls särskilt mycket.. gick upp och duschade, åt frukost och sedan ringde Emma. Då bar det iväg in till stan.. vi gick på systemt och sedan for vi med bussen till henne. Där var vi och fikade, fick se hur hon bodde också. Urmysigt var det! Sen så skulle Emma jobba i Valla så då fick jag skjuts hem :D Tack så mycket för en trevlig dag :D

Måste ju även göra lite reklam idag ;) Hjälpte min mormor att skaffa blogg häromdan ;) hehe. Så kolla gärna in >den<!!
Vet iof inte hur mycket hon skrivit än men det märks väl ;).. haha.

Nej nu ska jag spela lite spel.. see you!

Kommentarer
Postat av: racas

säg åt na att skriva, kollar nyfiket varje dag!

2008-12-13 @ 00:12:23
Postat av: Mormors blogg

Du är som hehe och haha du Emelie. Bara vänta och se ...

Hälsningar mormor









2008-12-17 @ 23:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0