Mera pepparkakor och Hermods!

Idag har jag gjort ännu mer pepparkakor ;P.. Vi har ganska mycket deg hemma och det är en bra sysselsättning istället för att sitta framför tv.n. Fast idag har jag också varit på Hermods och skrivit in mig så imorrn börjar allvaret, ska plugga upp Nk A och sen efter jul ska jag som sagt plugga till Nk B så jag någon gån i framtiden kan bli arbetsterapeut :)

Jag har även hunnit läsa mina favoritbloggar :D På ena så tipsade hon om en gratissida som man kan bli medlem på och sen värva folk så kan man få gratis saker, så jag tänkte att jag ska prova det. Kan ju vara bra att få lite presentkort på leksaksaffärer och sånt där :D Här är iaf länken: Gratis!! Hoppas ni får mycket nöje av den :) Man kan självklart få andra saker än presentkort. Bli medlem och kika ;)

I veckan ska jag som sagt börja plugga men ska också hinna med att träffa lite vänner. Känns så bra att jag börjat träffa vänner igen, blev LIIITE less på att sitta hemma. Så på onsdag blir det Emma och på torsdag blir det Tobias.

Det måste jag berätta förresten. Jag var på krogen på eeeevigheter i lördags med Evelina. Det var rätt okej.. kul att träffa Evelina och umgås med henne, träffade även några andra kompisar och gamla klasskompisarn sen i 3-4.an på grundskolan! =O

Oj, vad det här inlägget blev flummigt, men men :) Vi hörs! Hade så bra allihopa! :D:D

Kommentarer
Postat av: racas

ja de va skoj som fan, må göras om!

2008-12-09 @ 17:45:04
Postat av: pA

Få man smaka?

2008-12-10 @ 06:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0