faddergalan

Hmm.. tror det här kommer bli det senaste inlägget på länge :/.. hahah visar hur kul jag har :P

Närå, idag har jag faktiskt haft rätt mysigt/skoj. Jag for till Lugnvik och var med T.. han var lite sjuk så jag höll han sällskap. Annars har jag iof inte gjort alls mycket idag.. Kollade på faddergalan sen.. jag fick sitta ensam :( eftersom mamma gick ut med anette.. haha.. men de är okej. Nu sitter jag här och funderar på om jag ska sova snart eller ej.. börjar bli väldigt trött..

Tror det får bli så, skriver mer imorrn :D



ett liv med dig..<3

Kommentarer
Postat av: Cecilia - Sjunger i bloggen!

Du har så fin blogg!

Jag har lagt upp veckans "Sång i bloggen" idag. Kika gärna in och säg vad du tycker :D

Jag sjunger på svenska för första gången i bloggen nu!

Hoppas att du har haft en fin dag hittils!

Kram :*

2008-12-18 @ 16:45:57
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa

Sova är ju en himla bra idé...om man kan alltså ,.)

2008-12-21 @ 02:20:59
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0