Det enda jag tänker på!

Nu är de inte så många dagar kvar till jul faktiskt!.. Hmm, undra hur den kommer bli i år?! Den blir ju alltid lite annorlunda varje år och iår ska ju faktiskt Ewa vara med oss :). Det är pappas flickvän. Jag lär väl få höra något också med tanke på att vi ska till framor o farfar o träffa fler släktingar som vet om mitt tillstånd så att säga ;p.. haha..

På nyår har jag bestämt mig för att följa med mamma till Mormor's hus.. så får jag träffa henne och så får jag ju också träffa släkten på andra sidan :D. Andreas(bror) ska troligtvis ner till eskilstuna som det ser ut nu för han har någon tjej där som han gillar :) hihi.

För övrigt har nedräkningen börjat och nu är det bara 7 dagar kvar till mitt ultraljud :D:D:D. Då får jag veta kön och så får jag fiiina bilder :D. Jag och T ska dit typ mitt på dagen och sen far jag till mormor efter det :) Ååh jag längtar så! Haha.. allting kretsar runt det just nu för mig, hehe.. mer än jul faktiskt!

Iaf.. God jul på er allihopa :D

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Oj kan du känna skillnad på sprite zero och vanlig?? Jag förstår cola zero och vanlig cola men sprite zero smakar ju verkligen inte light asså :O

Jag har precis gjort mig hemmastadd efter den 8 timmar långa resan till stockholm från Oslo nu. Underbart att vara hemma med familjen till jul! Har du haft en fin dag?

Kram

2008-12-22 @ 19:07:35
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0