en tid sen..

Oj oj oj vad längesen det var jag skrev nu. Har faktiskt inte tillbringat alls särskilt mycket tid vid datorn.
Är i Göteborg igen och det älskar jag. En stor grej hände för några dagar sen: Celine vände sig :D. Hon låg på mage och helt plötsligt så vände hon sig :) Hon börjar bli stor nu min älskling!

Hemma har det tydligen snöat men också hunnit blivit slask=/. Känns inte särskilt roligt att komma hem till. Fast jag kan ju bara tänka på min underbara lägenhet som fått nya tapeter :D:D. Det längtar jag däremot till!

Nej, nu ska jag ta mig i kragen och göra något att äta.

Ma råkes!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Längtar tills ni kommer hem mina godingar!

2009-10-07 @ 22:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0