Denna väntan..

Skyndar mig att skriva ett litet kort inlägg innan T kommer..
Jag har som ändå inget att göra. Är superduper nervös nu.. Östersunds Bostäder har haft sitt möte och nu väntar jag på att få reda om jag får som jag vill. Jag vågar inte hoppas men samtidigt vill jag hoppas, men om jag hoppas kommer de ju bli nej! (Jag är väldigt vidskeplig.. och virrig =p) Nej huvva, nu vill jag bara ha ett svar!

Igår var jag på födelsedagsmiddag hos Erica. Det var mysigt och jättegod mat var det :). Vi fick göra en tipsrunda om Erica.. den var svår men kul och få reda på lite saker :D.

Jag åkte senare därifrån än vad jag tänkt men så blir det ibland. Olyckligt nog så passade bussarna från Ås verkligen inte in med bussarna ut på Frösön så jag fick vänta i stan i 50 min!! Som tur var så träffade jag min gode vän och granne Emma och hennes kompis John så jag slapp iallafall vara ensam :)

Nu ska jag göra mig i ordning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0