lönebesked...

Yaay, lönebesked idag :D:D Vart så otroligt glad, tills jag öppnade kuvertet.. FAAN vad jag hatar Sveriges skatt!!!!!!
blää och bajs på dom! jag kommer typ få leva på 50 spänn känns det som efter allt är betalt :(

Slutade på mitt jobb btw, för 2 dagar sen, det känns skönt för jag hatade det!! Men också tråkigt för nu får jag inga pengar :'(. Sökte nytt idag.. på aditro, typ samma sak fast bara inkommande samtal... alltså kundservice. Tror faktiskt det kan bli roligare.. då får jag utnyttja att jag är så trevlig ;p hihi.

Nej nu ska jag fara in till stan och träffa vänner och världens bästa pojke Victor <3<3<3


ps. puss på sophie och oscar som jag saknar mer än allt<3<3 ds.

(gammal bild)


(gammal bild med, och Ja, jag vet att den har varit med förut.. men jag har ju inga andra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0