Vacker väder :)

Vackert väder har det varit idag :D
Jag och T bestämde oss för att gå ut och gå en stund..
Jag har sedan jag blev gravid i princip slutat att träna (jag vet, dåligt av mig) men försöker åtminstone gå ut och gå varje/varannan dag. Dock orkar jag inte gå särskilt långt för jag får så himla ont och måste stanna och sånt.
Idag gick vi JÄTTElångt tyckte jag, fast vi inte alls gjorde det. Det var hursomhelst mysigt.
Fast det blev lite kallt när vi gick på isen även om solen låg på.

Tog med mig kameran, men det blev ändå bara två kort =/ (glömmer på något sätt alltid att jag har den med mig)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder i härligt väder. Hälsa. Ha det så bra Kram

2009-03-15 @ 17:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0