Gnugga, skrubba? Nej, trycka på knappar :p

Igår efter bloggen så gick jag ut en bit.. i ungefär en halvtimme. Det var härligt, men lite dåligt skottat. De hade väl inte hunnit med det än. Men alla människor ska veta att de som skottar runt här gör ett underbart jobb! En eloge till er!

Idag är det tvättning som står högst på listan, håller på nu..Är så glad att man slipper göra som för 100 år sen, det hade tagit knäcken på min rygg. Iof har jag inte så mycket kläder som jag använder för tillfället så det hade blivit väldigt lätt :). Men jag är glad att det finns maskiner numera :)

Om några timmar min kusin förbi också, hon ska tydligen låna täckbyxor av mig tills imorrn.. huvva! Ska jag låna ut mina älsklingar?!?! :S För dom som känt mig ett tag vet ni väl att jag har ett par ljusrosa täckbyxor som jag älskar. Hmm, men men.. vi får se.

Sen kommer T ikväll troligtvis. Det blir mysigt :). Igår var jag ensam på kvällen. Det är inget jag tycker om.. dels för att de blir så tyst och sen så ensamt. Jag är extremt social så de är lite jobbigt.

Annars fördriver jag numera dagarna med att önska och hoppas att Östersunds Bostäder ska bevilja min önskan OCH att mina jeans ska komma och sitta underbart, ge min kropp ett lyft liksom ;).

Nej, nu måste jag springa upp till tvätten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0