Glad Socpåsk, haha :P

Har precis varit på möte med min socialsekreterare. (visst heter det så?)
Det var ett givande samtal, nu förstår jag lite mera :)

Men det jag fick reda på var att jag visst nog kan ha bredband i lägenheten! :D:D Yaaay!
Har förut trott att det kommer bli för dyrt men hon visade någon "spalt" där det stod vad allt fick kosta och jodå, hittar jag ett billigt bredband och det inte är allt för dyrt att ha TV så kommer dte ordna sig :D

Iof tycker jag det är mysigt att sitta här på bibblan, men inte vill jag åka hit varje gång jag ska betala räkningar :P


Nu ska jag hem och packa, för i helgen bär det av till Eskilstuna och en del av släkten. Det blir nog mysigt :D

Glad Påsk på er allihopa! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha det så roligt :) Kommer saknar dig! <3

2009-04-08 @ 11:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0