tack tack tack:)

Tack gumman min som designat min fina blogg :D Sophie du är underbar<3
Jag älskar den!! Nu är den mera jag och inte så.. ja jag tänkte på matrix innan =/ haha.

Ja igår var jag på hälsocentralen.. det gick bra.. men är aldrig kul..
Sen åkte jag in och träffade världens mysigaste pojkvän!<3 Det har jag längtat efter!!
Ingen som kan låna mig 30 spänn förresten?! Annars får jag inte träffa han idag ='(

På kvällen var det fika sen, mysigt!
Men som alltid var Nathalie tyst och det känns konstigt att hon inte kan prata när det bara är vi.. men så är det väl med vissa.. Jag har däremot aldrig varit blyg, haha =p


Just nu lyssnar jag på Pink's nya, So what?! Hur bra är inte den då?!?!?!?! Jag älskar den!!!! Måste "köpa" den någon dag, hahahahahaha! Nej men ärligt.. hur många köper singlar numera?? Jag känner inte en enda som köper singlar. Det laddar man ju ner! Lägger in den för den som inte hört den eller bara älskar den lika mycket som mig :)


Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej gumman! Du måste skicka ditt nummer till mig, min telefon tvärdog och så försvanna alla nummer :'(

Älskar dig puss<3<3

2008-10-15 @ 17:29:24
URL: http://xsophies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0