Blizzard och vänner

Alltså nu får de ju skärpa sig.. Alla som spelar wow vet att de stänger på onsdagsnätterna och öppnar igen 11.
Då tror ju iaf jag som nyss börjat spela att det ska gå bra att spela.. men neeeeej! Wow krånglade mellan kl 15 till typ 19... ett tag var det helt stängt!!!! Jag har iaf blivit lvl 11 nu :D:D Stolt är jag faktiskt.. vet att vissa kanske tycker de är lång tid men jag lär mig iaf saker :D Så nu ska jag skaffa pet och fixa med talents.


För er som inte alls är intresserad av WoW kan jag bara säga, LUGN... jag ska inte prata bara om det!! Det är bara nu för att det är lan.. Jag lovar att efter det här kommer det bli bätre ;)..


Jag saknar mina vänner något otroligt... faan!! Evelina, Sophie O, Oscar och Sophie!!!!! Det finns inga bättre vänner än er<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: racas

i love u..

2008-11-19 @ 23:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0