Saknar er!

Saknar Göteborg, saknar Lizette, Sanna, Jennie, Niclas, David och Valle + alla andra såklart.

Satt och kollade bloggar och gick in på Sanna's. Såg massa fina bilder. Dels några från när vi varit där och då längtar jag bara massor tillbaka! Det är alltid mixade känslor när man åker därifrån. Jag vill hem för jag vill träffa alla vänner och familj här men vill ju inte åka från de där nere!

Ikväll har pappa varit här och vi har käkat pizza o sett Idol. Det var mysigt. Kändes nästan som förr. Tror äntligen att det börjar bli bättre mellan oss vilket känns jättekul :)

Imorrn ska det vara extremt dåligt väder har jag bestämt, för jag ska tvätta!

G'natt!

Kommentarer
Postat av: sanna

Vi saknar er oxå jättemycket, måste vara jobbigt att slitas mellan två platser med ett så stort avstånd. Men vi ser iaf framemot nästa gång ni kommer ner till oss igen :) Ge Celine en extra stor kram från oss alla här i GBG. (& dig själv oxå naturligtvis, hihi) KRAM!!!!

2009-10-25 @ 10:56:19
URL: http://d0ris.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0