Lördagsmys!

Idag var det meningen att jag o Celine skulle åka pulka med Emma, Ullis + barn. Men då snön regnade bort under natten [:(] och jag fick ett sms imorse av mamma att det var kvartersfika hos henne så bestämde jag att vi skulle åka dit istället :). Det blev supermysigt och vi stannade även på middag. Tack mamma! :D Celine var såå trött att hon efter mycket om och men somnade i en timme och jag med ;) haha. Men det var nog välbehövt.

Alla som känner oss bra vet att Celine kan vara VÄLDIGT envis på kvällarna när hon ska sova. Dock kan jag nu berätta att i flera dagar har hon somnat efter jag ammat och sedan lagt ner henne!! :D Hoppas det håller i sig *peppar peppar*.

Ikväll kom Erica och hennes bror Adde förbi. Det var trevligt och så slapp jag äta chipsen själv, hehe. Synd bara att de inte kunde stanna så länge :(. Nu sitter jag ensam igen och Celine sover fortfarande men det är helt okej det med.

Sen ska Thomas ringa också så då får jag lite sällskap på ett sätt :D Saknar han så mycket att det gör ont i hjärtat!! :( Men snart ska vi fara ner igen. Längtar!!

Ma råkes! ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bara kul när mina flickor kommer förbi!



Kramar

2009-11-08 @ 10:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0