In gööööttebåårj ;p

Haha, vet inte vad som är med mig. Har väl aldrig haft en sådan rubrik förut.

Men men, livet leker :) Älskar att vara här hos min älskling och hans familj! Men saknar familj o vänner däruppe.
Celine har börjat äta gröt igen, YAAAY!!! Hoppas bara det håller i sig *peppar*
Maten äter hon också bra. Vill verkligen att det ska gå riktigt bra nu så det blir bättre om kvällarna.

Har så mycket att skriva att jag inte vet vad jag ska skriva när ;) Får sammanfatta det i punkter istället för snart vaknar Celine.

1. Ska vaccinera mig idag!
2. Jul på Liseberg, here I come.
3. Love actually på söndag med familjen här :D
4. Nyår med Thomas och min familj :D<3

Hmm.. har jag missat något får jag lägga till det sen.

Ma råkes ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Ska du vaccinera Celine också?

vi har precis blivit "frisk" från vaccinet, Adam fick jätte hög feber, jag fick JÄTTE ont i armen å kände mig trött! hoppas det går bättre för dig!

2009-11-27 @ 20:24:51
URL: http://minova.blogg.se/
Postat av: (Morfar)Pappa

Klart att min prinsessa börjar bli stor, halvår i morrn.

Grattis.

Jag tycker du ska se till att ha maten färdig när dom kommer hem.

Sköt om er, hälsa alla.

2009-11-27 @ 20:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0