Våren i mitt hår!

Imorrn tar jag in våren riktigt mycket :)
Jag ska till frisören och klippa mig OCH färga håret :D:D
Jag är så glad för det! Äntligen får jag känna mig fin för första gången på 9 månader typ :p

Inte för att jag klagar, det är underbart att vara gravid. Men som med allt annat så finns de ju de sakaer som är mindre kul.. typ kluvna hårtoppar :(.. haha. Vilket I-landsproblem! Men herregud, får väl skylla på hormonerna eller nått ;p

Sen på eftermiddagen ska jag på föräldragruppen :D. Första gången imorrn, ska bli spännande att se vad det är för folk som ska ha barn ungefär när jag ska ha.


Nej nu måste jag nog sova om jag ska orka upp till frisören till 8.30!!
(tar bilder o lägger in imorrn)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0