Sony Ericsson w595

Jag har köpt en ny mobil :D Det står två säljare på stan och har erbjudande och jag har tänkt jättelänge på att köpa just den här men har ju som inte råd.. men så var det ett supererbjudande så efter jag frågat MÅNGA MÅNGA frågor så köpte den. Det är en ->Sony Ericsson W595<-!! Den är jättefin och supersnygg design :D (Länken öppnas i nytt fönster)

Jag var och fikade också med Eric, han åker imorrn. Han ska åka runt i Sverige och sen den 1 april åker han till Japan i ett år! Ska läsa på någon skola där, har inte riktigt förstått vad dock men men.

Imorrn kanske jag ska bada på kvällen men vi får se.. Ska också träffa Therese, Felicity och kanske Evelina :P.. Haha.. det blir "girlpower" för hela slanten ;)

Nu ska jag upp och kolla tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0