Den långa listan..

Lovar du att vara ärlig? Det borde jag väl kunna lova :)
Du heter: Emelie

Smeknamn: Haugen, Darling, Babe, Gumman - det beror som på vem som pratar

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Utan dig - Magnus Uggla, För kärlekens skull - Ted Gärdestad <3

Beroende av: Hmm.. nära och kära.

Vad tror folk om dig?: Jag vet inte riktigt faktiskt, försöker att bara lyssna på det positiva.. och isåfall är jag snäll, trevlig, generös och glad av mig :)

Stämmer det?: Ja, jag tycker det gör de.
Vad får du oftast komplimanger för?: Att jag är bra på att lyssna tror jag.. och att jag har lätt att sätta mig in i andras liv.

Vad säger du för att imponera på någon?: Jag har inget särskilt som jag säger för att imponera. Kanske att jag försöker uttrycka mina bättre sidor mera.
Hur imponerar man på dig?: Att vara sig själv och stå för den man är. Människor som haft det svårt men vänt och gjort något bra av sitt liv imponerar mig grymt.
Brukar du skratta för dig själv?: Haha, ja.. det händer nog ganska ofta. Speciellt till typ serierna i tidningen.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: typ: Hej babe :) Min mobil strular, ringer ikväll. puss & kram
Var bor du?: Frösön(Östersund)
Trivs du där?: Jodå, det är fint här.. är ju iof inte så mycket för snö men men.


Äger du några converse: Nej, det gör jag inte. Men skulle gärna vilja ha ett par. Ser så extremt sköna ut.

Sprit, cider, vin eller öl: Hmm, dricker inte längre men måste jag välja så tar jag öl.
Brukar du bli för full: Det hände nog bara under tonåren ( och på studentveckan ;p)

Är du allergisk mot något: Jag är mest lite överkänslig mot saker.. men hästar, dem klarar jag inte av.

Hur svarar du i mobilen: "Hallå" oftast, eller "Hej det är Emelie"

Antal timmar sömn inatt: typ 9

Brukar du komma i tid: Ja, det brukar jag. Är en såndär människa som tillomed kommer minst 15 min tidigt, bara för att vara på säkra sidan. ( Lär ju ändras sen när bebis kommer)
När mår du bra: När jag är med mina vänner eller min familj. De är dem som betyder mest för mig.

När blev du fotad senast: Hmm.. tog ett kort på mig själv för två dagar sen..

Hur känner du dig nu: Stor som ett hus och klumpig som bambi på hal is.

Vanligaste färg på dina kläder: Hmm, just nu måste jag nog säga typ grått och rosa.. har inte så mycket kläder som passar just nu.

Vad tycker du om fötter: Har fotfobi så usch!! Men ibland överraskar jag mig själv.. beror nog på "kvaliten".

Vad saknar du: För tillfället, mina vänner och min platta rumpa.

Hade du en bra kväll igår: Ja, den var helt okej.. om än lite ensam en stund.

Favorit dryck på morgonen: Juice, Drickyoghurt eller Oboy :p



Rakar du benen:
Sen jag blev gravid så vääääldigt sällan.. men jag lider inte av det så varför bry sig?

När brukar du oftast gå och lägga dig: Det är olika.. men jag lägger mig runt 23.

Är du blyg?: Det kan man nog inte säga, är väldigt öppen!

Sysslar du med någon idrott: Nej, inte längre. Men jag tycker om att simma.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, jag vill säga att jag gör det men jag tror nog mer på att kärleken växer fram.
Har du spytt offentligt: I de yngre åren gjorde jag nog det..

Tror du på ett liv efter döden: Jag vet inte vad jag ska tro.. vi får se helt enkelt.

Tycker du om sushi: Nja, det var inte riktigt min grej nej.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Hmm, ingen aning faktiskt.. stå upp och kissa kanske.. haha.. nää men klia mig på pungen när jag ser på tv, hehe.
Är du nöjd med ditt liv: Just nu är jag faktiskt väldigt nöjd :) De finns några småsaker som är jobbiga men allt de bra väger betydligt mycket tyngre.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Jag vet inte, det beror på vilken sorts förebild man är ute efter kanske..

Vad längtar du till?: Bebisen kommer <3<3

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Oja!
Vad använder du för shampoo?: Fructis nordic bla bla bla bla typ.
Hur gammal är du: 21 fyller jag i år.


Tycker du om någon just nu: Mmm.
Gröna eller röda äppeln: Gröna sura eller röda, men då måste de vara svenska.
Gillar du golf: Nej, varken att titta på eller försöka spela..
Vilken tid gick du upp idag: 8.20
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja, det gjorde jag.
Har du strumpor på dig nu: Ja, dom är vita.
Är det okej att gråta: Självklart!
När grät du senast: Igår.. hormoner vettu ;)
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en fiiin lägenhet och saker till bebis :)
Bär du glasögon eller linser: Nej, men ibland så borde jag det.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej. Varför lägga tid och dyra pengar på sånt?
Har du piercing: Öronen bara just nu.
Vill du gifta dig: Kanske..om han vill de.
Vill du ha barn: Ja :D Annars ligger jag nog lite dumt till just nu! ;)
Solar du ofta: Nej, jag blir ändå bara röd och sen vit igen.
Är du bra på att laga mat: Det beror vad det är för mat.. tycker bara att det är så tråkigt
Hur vig är du: Just nu, inte särskilt..annars är jag nog ganska vig för att inte träna.


Är du musikalisk?: Njae, jag kan spela efter noter på piano.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: 88.an måste jag säga. Eller Lollipop (från diplom is)
Vad äter du helst när du ser på film: Dip och nånting till.
Har du tandläkarskräck: Nej, de är oftast trevliga så.
Vilken ögonfärg har du: Isblå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja :(
Biter du på naglarna: Nej faktiskt inte. Men jag har en tendens att riva sönder dem.
Röker du: Inte längre :)
Hur ofta tränar/motionerar du: Jag tränar aldrig. Men jag försöker att promenera en bit varje dag iaf.


Kommentarer
Postat av: Emelie

nu hittade jag dig allt! Hoppas allt är bra med dig. Lycka till med allting! kram

2009-03-25 @ 17:33:14
URL: http://emedfalk.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hej.

Vet inte hur jag hittade till den här sidan men jag blev så paff när jag såg att du var gravid. Man får gratulera. Mysigt.

Hoppas du och bebisen mår bra. Tänkte bara ge en liten hälsning.

Sköt om dig. /Josefin "Josse"

2009-03-25 @ 18:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0