Dagen idag.

Idag har jag och T varit hos hans pappa och "plastmamma" (kan man säga så även när barnet är myndigt?).
Det var jättemysigt :) T's småsyskon är så underbart gulliga att man bara vill pussa på dom miljoner gånger och ta med dem hem i väskan. Vi fick även en massa kläder och leksaker av dem:) Det tackar vi för väldigt mycket =)=)!!!
Jättesött var alltihop och det var grejer dels för nu i sommar men även för höst och vinter i rätt storlek!

Vi åt middag där också men sen fick vi skjuts hem till mig där vi hade en mys-stund ett tag, båda somnade dock, haha! Jag är liten ledsen nu, kommer inte träffa T förrän tidigast lördag :(. Det är ju sportlov här nu för de som går i skolan och T ska åka iväg o kommer hem först på torsdag eftermiddag. Självklart åker vi (pappa, ewa, julia, linnea, brorsan o jag) till våran stuga på tosdag morgon :(. Typiskt typiskt!!

Nyss när jag såg på Så ska det låta så började bebisen och sparka jättemycket, tror han/hon gillar musik för den gr ofta så :D:D Så nu försöker jag spela ganska många olika sorter så bebben får höra det mesta.

Nu ska jag se på law and order och sen sova :) Godnatt alla där ute =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0