Blöjor och bebisar.

Idag har jag varit och lunchat med Felicity på stan :) Den var mysigt. Vi åt på starlanders.
Hämtade också ut pampers babybox. Jag fick en blöjhink, en napp, inlägg till bh.n, blöjor och tvättservetter, infodvd, tidning och en massa erbjudande. Det var skoj att få lite sånna saker :) Kul att kolla igenom och längta efter bebisen.

Idag är det 10 veckor och 2 dagar kvar!!! Det känns som att det jättenära när man säger så, men säger man att det är 2 månader kvar låter det jättelångt bort.

Fick höra av min faster att jag är den minsta hon sett som ska ha barn i maj.. men jag är ju inte så stor från början i och för sig. Ändå ligger bebisen jättebra på kurvan, precis i mitten.

Jaja, nu ska jag se "den rätte för rosing" för det är så kul att se sånna dejtingprogram..
det är ju lite patetiskt...tycker iaf jag.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Bra blogg!

2009-03-10 @ 21:04:24
URL: http://jjimmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0