Obotlig romantiker!

Evelina, din nya blogg.. Den får mig att rysa! Så underbar! Jag blir helt skakis och darrig när jag läser den. Självklart inte på ett dåligt sätt! <3


Nu tänkte jag att jag ska skriva av mig lite för det var mer än en vecka sen..Oj oj!
Jag och T håller på att leta en lägenhet men jag vet inte riktigt hur det går.. Vi vill inte hoppas för mycket, fast jag tror att jag gör det ;p :/ Fast när jag tänker efter så gör jag nog alltid så! Men det kan väl vara bra ibland?

Jag satt för övrigt och lyssnade på den här låten som Suzzie Tapper sjöng i melodifestivalen, "Visst finns mirakel". Jag tycker den är så gudomligt fin och vilken kärleksgåva att få av någon. En alldeles egen sång. Hon skrev den ju till sin man! Shit, ibland kan jag bara få ett infall att jag vill göra något liknande. Kanske inte en hel sång, jag är så dålig på att skriva musik. Men kanske en dikt.. jag skrev ju mycket sånt förut.
Men sen, när jag väl sätter igång.. då börjar jag tvivla på mig själv och det tar som stopp! Det är så synd, för mig är det verkligen en av de finaste gåvorna. En sång, dikt eller bara en text som kommer direkt från hjärtat! Inte för att en ros med de "tre orden" inte är romantiskt det med. För det är det. Men det blir lite mer personligt med en text.

Som ni kanske vet eller iallafall märker nu så är jag en obotlig romantiker.  Så, kärlek vill jag ge till alla mina vänner, min släkt och de där lite extra speciella som förgyller mina dagar. Ni vet vilka ni är! <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad du är gullig gumman! tack så mycket!<3 Du är också duktig på att skriva! tittar i din varje dag! ;D Puss

2009-01-24 @ 15:04:19
URL: http://racas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0