Jobb och lgh :)

Shiiiit eller nått :P Jag såg nu att jag inte skrivit på över en vecka!
Hmm. känns konstigt men skönt.. jag har ju som inget viktigt att skriva känns de som.. :/
allting går framåt med bebisen.. jag och T vet ju nu :D och några av våra kompisar såklart ;)..
Har faktiskt köpt de första kläderna också :D Tänkte lägga ut bild först men då anar man nog och vill faktiskt inte skriva det på internet!

Sökte jobb igår också, på Svar på allt.. som extrapersonal men ändå :) Kanske kanske*håller tummarna*
Idag sökte jag en lägenhet också men tydligen hade jättemånga ringt på den :/ Då har jag ingen aning om jag får den.. men hoppas hoppas :D Den är i andra hand men då kan jag bo där tills jag hittar en annan =) den verkar hur bra som helst och nästa vecka ska jag få åka och se på den :D:D:D.

Jaja, nu ska jag inte störa mer ;).. nu ska jag äta lunch.

puss på alla vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0