en dag i förväg!

Idag har jag varit duktig.. klev iof inte upp allt för tidigt men när jag väl gjorde det så åt jag frukost och sen satte jag igång att diska. Tänkte att jag skulle hinna diska innan jag åker in till stan på möte. När jag nästan är klar inser jag att jag inte kollat bussen. Jag slår upp kalendern för att se när jag skulle vara på mötet och då ser jag!! Mötet är inte förrän imorrn! HAHAHA!! Men men, betyder att jag har en hel dag till att slappa ;p.. (för det får man göra ibland när man är gravid!) Vi hade egentligen tänkt att gå till Östersunds Bostäder idag och prata lite med dom, men det är som ingen mening förrän vi fått reda på en sak först. Så får ta det imorrn efter mötet :)

Nu ska jag gå ut och hämta posten ;)

Hoppas alla har det bra så hörs vi! Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till.

2009-01-26 @ 21:46:34
Postat av: Evelina

Ja gå dit och prata med dem!! ;D Ska skriva ett inlägg nu som kanske är intressant för dig:P Pussi

2009-01-27 @ 13:26:28
URL: http://racas.blogg.se/
Postat av: Evelina

Saknar dig. Love u ! PUssss

2009-01-27 @ 15:45:20
URL: http://racas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0